Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Η LG παρουσιάζει προϊόντα με επίκεντρο τον καταναλωτή, στοχεύοντας στην ευρωπαϊκή αγορά

H LG στην InnoFest 2014 παρουσιάζει τηλεοράσεις με εξαιρετική ποιότητα εικόνας και συσκευές υψηλής απόδοσης.


Στο πλαίσιο της νέας εταιρικής ταυτότητας «Όλα είναι δυνατά– ‘It’s All Possible’», η LG Electronics (LG), ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των ηλεκτρονικών συσκευών παρουσίασε την πιο ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων για τους Ευρωπαίους καταναλωτές κατά τη διάρκεια του διεθνούς roadshow LG Innovative Festival 2014 (InnoFest) που πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα στη Βενετία της Ιταλίας. Προσφέροντας ποικιλία πρωτοποριακών λύσεων που διαθέτουν τις πιο προηγμένες τεχνολογίες και τον πιο καινοτόμο σχεδιασμό, η LG ενδυναμώνει τη θέση της στο ευρωπαϊκό έδαφος και επεκτείνει τις σχέσεις της με τους τοπικούς συνεργάτες και επιχειρήσεις. 


Μετά τα εγκαίνια της φετινής LG InnoFest 2014 στην Κωνσταντινούπολη τον περασμένο μήνα, το ευρωπαϊκό roadshow της LG προσέλκυσε περίπου 300 συνεργάτες και ενδιαφερόμενους απ’ όλη την Ευρώπη. Η τρίτη και τελευταία φάση της θα συντελεστεί στην Ασία τον Απρίλη.

«Η διεθνής LG InnoFest είναι η ευκαιρία μας να παρουσιάσουμε τις ποικίλες            ηλεκτρονικές και καταναλωτικές μας συσκευές στους Ευρωπαίους καταναλωτές μας, στο περιβάλλον μιας οικονομίας που δείχνει ότι έχει κάνει στροφή», δήλωσε ο Brian Na, Vice President and Europe region Head της LG Electronics. «Η επιτυχία στην Ευρώπη είναι προαπαιτούμενη για να ηγείται μια εταιρεία στον επιχειρηματικό κόσμο. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους, όσοι παρευρέθηκαν στην LG InnoFest 2014 και συνέβαλαν στην επιτυχία της».

Η LG απέδειξε για ακόμη μια φορά ότι κάνει πραγματικότητα τη δέσμευσή της να προσφέρει ανώτερης ποιότητας εικόνα στους Ευρωπαίους καταναλωτές,              ανακοινώνοντας την πρόθεσή της να επεκτείνει τη σειρά των τηλεοράσεων ULTRA HD και OLED σε όλη την Ευρώπη. Ως ο πρώτος κατασκευαστής που δημιούργησε την     τηλεόραση 4K ULTRA HD 84 ιντσών το 2012 και τη μεγαλύτερη κυρτή   τηλεόραση 4K ULTRA HD CURVED OLED το 2014, η LG ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την κυκλοφορία 7 σειρών ULTRA HD TVs σε μεγέθη από 49 έως και 105 ίντσες στις Ευρωπαϊκές αγορές τη φετινή χρονιά, τη μεγαλύτερη σε διαφορετικότητα και ποικιλία σειρά τηλεοράσεων ως τώρα. Όπως ήταν φυσικό, οι εντυπωσιακές κυρτές τηλεοράσεις OLED 77 και 55 ιντσών της LG κέρδισαν την προσοχή και  τον θαυμασμό στην έκθεση. Για την ενδυνάμωση της θέσης της στην ευρωπαϊκή αγορά τηλεοράσεων, η LG σχεδιάζει την διεύρυνση της λειτουργίας του τοπικού της Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, καθώς και τη διασφάλιση της παραγωγικής δυνατότητας των μονάδων παραγωγής τηλεοράσεων ULTRA HD και OLED στην Πολωνία.

Επαναπροσδιορίζοντας την εμπειρία των Smart TVs ώστε να είναι πιο εύχρηστες και φιλικές στον χρήστη, η LG παρουσίασε για πρώτη φορά στην InnoFest την      πλατφόρμα webOS. Η ευκολία στην χρήση της κάνει την αναζήτηση και προβολή περιεχομένου, τη συνδεσιμότητα της με άλλες συσκευές και ακόμα και την           διαδικασία εγκατάστασής της απίστευτα εύχρηστη. Η πλατφόρμα webOS αναμένεται να φέρει αλλαγές στην αγορά των Smart TVs και θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερα από 40 μοντέλα τηλεοράσεων της LG τη φετινή χρονιά, συμπεριλαμβανομένων των ULTRA HD TV, OLED TV και CINEMA 3D TV. Οι επισκέπτες της LG InnoFest είχαν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά την εμπειρία των Smart TVs της LG και να δουν πόσο πρωτοποριακή και εύκολη στη χρήση μπορεί να είναι τελικά μια «έξυπνη» τηλεόραση.

Σε προσθήκη των προηγμένων σειρών προϊόντων οικιακής ψυχαγωγίας, η LG      παρουσίασε τα πιο πρόσφατα μοντέλα συσκευών οικιακής χρήσης εξοικονόμησης ενέργειας, σχεδιασμένα ειδικά για τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Στην κορυφή της σειράς βρέθηκαν τα νέα πλυντήρια ρούχων της LG που θα λανσαριστούν στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του χρόνου και είναι 40% πιο αποτελεσματικά            ενεργειακά από τα μοντέλα Α+++. Χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες          TurboWash™ και TrueSteam™, ο χρόνος πλύσης μειώνεται στα 59 λεπτά, η       κατανάλωση ενέργειας μειώνεται έως και 15% και η κατανάλωση νερού μειώνεται έως και 40% χωρίς να θυσιάζεται η καθαριότητα που προσφέρεται και χωρίς πρόσθετα χημικά μαλακτικά ρούχων.

Η LG παρουσίασε τα νέα της ενεργειακά αποδοτικά ψυγεία, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων με τον καταψύκτη στη βάση με λειτουργία “Total No Frost” που είναι 10% πιο αποτελεσματικά από το A+++ της αξιολόγησης ενέργειας. Επιπλέον, χάρη στο πατενταρισμένο Inverter Linear Compressor της LG, οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν οικονομικότερη και πιο ήσυχη λειτουργία, αλλά και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της συσκευής.

Ανάμεσα στα άλλα προϊόντα που παρουσιάστηκαν στην LG InnoFest 2014,       συμπεριλαμβανόταν το ARTCOOL Stylist Inverter V της LG, με απαλό φωτισμό LED και τη νέα λειτουργία τριπλής διόδου απαλού αέρα (3-way Soft Airflow) για την ομοιόμορφη διοχέτευση του αέρα και τη διατήρηση επομένως της άνετης             ατμόσφαιρας,  και το ARTCOOL Slim Inverter V που προσφέρει ένα συνδυασμό ενεργειακά αποτελεσματικής κατανάλωσης, ανθεκτικότητας και λειτουργιών φιλικών στην υγεία. Οι  λύσεις της LG για τον οικιακό καθαρισμό περιλάμβαναν και το HOM-BOT SQUARE αλλά και την ασύρματη ηλεκτρική σκούπα Cordless 2-in-1 Vacuum Cleaner. Τέλος, στη φετινή LG InnoFest πολύ μεγάλη προσοχή τράβηξαν το νέο επαναστατικό κυρτό smartphone της LG, το LG G Flex, αλλά και συσκευές fitness που φοριούνται στο σώμα, όπως το Lifeband Touch.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...