Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

OPTIX: ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΩΝ ΥΛΩΝ

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΟ

Η κοινοπραξία για τη δημιουργία της τεχνολογίας Optix ανέπτυξε και δοκίμασε μία φορητή πρότυπη συσκευή, ικανή να εντοπίσει εξαιρετικά μικρές ποσότητες εκρηκτικών σε μία απόσταση 20 μέτρων, παρέχοντας στην αστυνομία και στα σώματα ασφαλείας ένα πολύτιμο πλεονέκτημα στη μάχη ενάντια σε βομβιστικές επιθέσεις. Κανένας άλλος ερευνητικός οργανισμός ή εταιρεία δεν έχει επιτύχει έως τώρα παρόμοια αποτελέσματα, γεγονός που τοποθετεί την Ευρωπαϊκή βιομηχανία σε μία πρωτοφανή θέση να εισάγει τη συγκεκριμένη τεχνολογία στην αγορά. Η κοινοπραξία Optix έλαβε € 2.4 εκατομμύρια χρηματοδότηση από την Ε.Ε και επικεφαλής της κοινοπραξίας είναι η Ισπανική πολυεθνική εταιρεία τεχνολογίας και συμβουλευτικών υπηρεσιών Indra.

«Ο απομακρυσμένος εντοπισμός ιχνών εκρηκτικών θα αυξήσει την ασφάλεια κάθε πιθανού σεναρίου. Όχι μόνο θα ενισχυθεί η ασφάλεια, αλλά και η αναστάτωση των πολιτών θα μειωθεί σημαντικά μέσω της χρήσης ενός μη-επεμβατικού και όχι επικίνδυνου συστήματος εντοπισμού εκρηκτικών», εξήγησε ο κ. Alberto Calvo, Διευθυντής Ασφαλείας της Indra.   

Τρόπος λειτουργίας του συστήματος εντοπισμού εκρηκτικών Optic
Το σύστημα κάνει χρήση της εξελιγμένης οπτικής τεχνολογίας. Χάρη στα λέιζερ που μπορούν με ακρίβεια να προσδιορίσουν την ατομική και μοριακή δομή των εκρηκτικών, η συσκευή έχει τη δυνατότητα να σαρώνει γρήγορα και από απόσταση το εν λόγω αντικείμενο, όπως για παράδειγμα ένα όχημα, μία βαλίτσα ή ένα container και να εντοπίσει ίχνη εκρηκτικών. Είναι ουσιαστικά αδύνατο ο οποιοσδήποτε χειρισμός εκρηκτικών και η μεταφορά τους χωρίς να υπάρξουν ίχνη: υπόλοιπα των εκρηκτικών προσκολλώνται στην επιφάνεια των αντικειμένων που τα μεταφέρουν, καθώς και στα χέρια των ατόμων που τα χειρίζονται και σε ότι αυτοί αγγίξουν.

Για να μπορέσει το σύστημα να είναι φορητό, θα ενσωματωθεί σε μία πλατφόρμα με ρόδες, η οποία θα μπορεί να  μεταφέρεται με ένα κανονικού μεγέθους ημιφορτηγό αυτοκίνητο στην περιοχή που πρέπει να γίνει η περιπολία. Η πλατφόρμα θα κινείται σε ένα δρόμο ή σε ένα πάρκινγκ αυτοκινήτων, για παράδειγμα, σαρώνοντας επιφάνειες όπου μπορεί να υπάρχουν ίχνη, όπως πάνω στο τιμόνι ή στην πόρτα ενός οχήματος. Ένας αστυνομικός θα ελέγχει την πλατφόρμα εξ’ αποστάσεως από ένα φορητό εργαστήριο, όπου θα λαμβάνει απευθείας τα αποτελέσματα που θα προμηθεύεται από το σύστημα εντοπισμού Optix.

Θετικά αποτελέσματα δοκιμών και ποικιλία δυναμικών εφαρμογών σε διάφορες αγορές
Το πρωτότυπο Optix έχει ήδη δοκιμαστεί με επιτυχία στα εργαστήρια και σε εξωτερικό περιβάλλον, αναπαράγοντας καταστάσεις της καθημερινής ζωής σε διάφορες κλιματικές συνθήκες. Επιπλέον δοκιμές έχουν σχεδιαστεί το επόμενο διάστημα, με στόχο να αυξήσουν την ευαισθησία, την ακρίβεια και την ανθεκτικότητα του συστήματος πριν γίνει διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αστυνομία και στα σώματα ασφαλείας. Η εμπορευματοποίηση του συστήματος θα αποφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα στη βελτίωση της ασφάλειας των πολιτών και στην ανταγωνιστικότητα της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας, καθιστώντας την ήπειρο λιγότερο εξαρτώμενη από την εισαγόμενη τεχνολογία.

Πέρα από την εφαρμογή της στον τομέα απομακρυσμένου εντοπισμού των εκρηκτικών, η λέιζερ τεχνολογία που ανέπτυξε η κοινοπραξία Optix, εμφανίζει ενδιαφέρουσες δυνατότητες σε άλλους τομείς, ιδιαίτερα στον τομέα εγκληματολογικών ερευνών.

Για την εγγύηση της επιτυχίας του προγράμματος, έχει γίνει προσπάθεια ενεργής ανάμειξης των τελικών χρηστών, όπως τα ειδικά σώματα ασφαλείας εντοπισμού και εξουδετέρωσης εκρηκτικών και τις Ευρωπαϊκές δυνάμεις. Συνεδρίες έχουν οργανωθεί με ειδικούς για αυτό το σκοπό από τους Guardia Civil (Ισπανική Εθνική Αστυνομία), Mossos de D´ Esquadra (Καταλανή Αστυνομία), Ertzaintza (Βασκική Αστυνομία) καθώς και από τα Σώματα της Αστυνομίας στην Ρουμανία, Πολωνία και Ιταλία με στόχο την επίδειξη της τεχνολογίας και των δυνατοτήτων της.

Το Optix είναι ένα από τα πολλά έργα που αφορούν στην ασφάλεια, το οποίο λαμβάνει την υποστήριξη των προγραμμάτων R&D της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Συνδεθείτε με την τεχνολογία Optix
Video που επεξηγεί πως λειτουργεί η τεχνολογία Optix: http://vimeo.com/48946352
Twitter: http://twitter.com/innovationunion

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

Η UNICEF και η Amadeus συνεργάζονται για να βελτιώσουν τις ζωές των παιδιών

Η νέα συνεργασία θα επιτρέψει σε επιλεγμένους παρόχους και πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών να συγκεντρώσουν πόρους online για την UNICEF 


Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας και η UNICEF, συνεργάζονται για να χτίσουν ένα καλύτερο μέλλον για τα πιο ευάλωτα παιδιά του κόσμου. Η συνεργασία θα διευκολύνει τους παρόχους και πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών να συγκεντρώσουν χρήματα για την UNICEF, δίνοντας στους πελάτες τους την ευκαιρία να πραγματοποιούν μικρο-δωρεές κατά την online διαδικασία πληρωμής ταξιδιωτικών υπηρεσιών.  

Deutsch: Logo Unicef
 (Photo credit: Wikipedia)
“Αυτή η κοινή πρωτοβουλία αντιπροσωπεύει ένα πρωτοποριακό μοντέλο για την συγκέντρωση δωρεών. Η τεχνολογική λύση που η Amadeus έχει δωρίσει στην UNICEF θα βοηθήσει τον παγκόσμιο οργανισμό να αξιοποιήσει μια συλλογική, παγκόσμια δράση για να συγκεντρώσει χρήματα για τα παιδιά. Η διαδικασία αυτή καθεαυτή θα είναι πολύ απλή: ένα και μόνο κλικ φτάνει. Ειλικρινά πιστεύουμε ότι η επένδυση στα σημερινά παιδιά, ειδικά αυτή που σχετίζεται με την εκπαίδευση και την υγεία τους, βοηθάει να σπάσει ο κύκλος της φτώχιας, συμβάλλοντας στη δημιουργία πιο σταθερών κοινωνιών και αειφόρου ανάπτυξης,” σχολίασε ο κ. Tomas Lopez Fernebrand, Senior Vice President, General Counsel and Corporate Secretary της Amadeus.      

Η διαδικασία μικρο-δωρεών θα είναι ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες απλά να προσθέτουν μια δωρεά προς την UNICEF κατά την ολοκλήρωση της online διαδικασίας αγοράς. Κατά το πρώτο στάδιο αυτού του προγράμματος, επιλεγμένοι πάροχοι και πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών, όπως ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών και online ταξιδιωτικά γραφεία, θα ενσωματώσουν ένα απλό “check box” στις σελίδες online κρατήσεων. Εάν κάποιος ταξιδιώτης επιλέξει να πραγματοποιήσει μια δωρεά, θα λάβουν αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης.     

Για τις ταξιδιωτικές εταιρείες που θα συμμετέχουν, το προϊόν θα υπάρχει σαν ένα ουδέτερο ανεξάρτητο σύστημα, μια διακαναλική εμπορική μηχανή. Αυτή αποτελείται από ένα interface  δωρεών που θα συγκεντρώνει δεδομένα δωρεών και είναι συνδεδεμένο με ένα gateway  πληρωμών της Amadeus. Η επεξεργασία της πληρωμής της δωρεάς θα πραγματοποιείται σαν μια ξεχωριστή συναλλαγή από την αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών, απλοποιώντας τα πράγματα για τους συνεργάτες της εταιρείας, αλλά και για την UNICEF.

“Η πραγματοποίηση συνεργασιών βρίσκεται στην καρδιά του πως η UNICEF επιτυγχάνει τα αποτελέσματα για τα παιδιά, τόσο στα πραγματικά σημεία δραστηριοποίησης, όσο και στον τομέα της συγκέντρωσης χρημάτων. Πολλοί από τους υπάρχοντες Εταιρικούς συνεργάτες της UNICEF έχουν εδραιώσει συστήματα παρακολούθησης συλλογής χρημάτων για την UNICEF και εμπλέκουν ενεργά το προσωπικό και τους πελάτες τους στις δραστηριότητες της UNICEF. Πιστεύουμε ότι αυτή η νέα πρωτοβουλία με την Amadeus θα βελτιώσει ιδιαίτερα την δυνατότητα της UNICEF να προσεγγίσει έναν μεγάλο αριθμό ατόμων online και να τους παρέχει, μόνο με το πάτημα ενός κλικ,  την ευκαιρία να βοηθήσουν μερικά από τα πιο ευάλωτα παιδιά στον κόσμο να επιβιώσουν και να ευημερήσουν,” δήλωσε ο κ. Tim Hunter, International Fundraising Director της UNICEF.

Για να ανακοινώσουν αυτή τη συνεργασία, η Amadeus και η UNICEF, διοργάνωσαν μια εκδήλωση στο Λονδίνο, όπου συζητήθηκε ο ρόλος της καινοτομίας και η σημαντικότητα των συνεργασιών μεταξύ του ιδιωτικού τομέα, των φορέων των Ηνωμένων Εθνών και των ΜΚΟ. Στην εκδήλωση μίλησαν οι Tim Hunter, International Fundraising Director της UNICEF, Tomas Lopez Fernebrand, Senior Vice President, General Counsel and Corporate Secretary της Amadeus και η Καθηγήτρια Linda Scott, DP World Chair for Entrepreneurship & Innovation του Saïd Business School, στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.

“Η επίλυση μερικών από τα μεγαλύτερα προβλήματα και κοινωνικές προκλήσεις του σημερινού κόσμου απαιτεί αυξημένη συνεργασία μεταξύ του ιδιωτικού και το μη κερδοσκοπικού τομέα. Η ανάληψη κάποιων διαδικασιών, τεχνολογίας και εμπειρογνωμοσύνης από τον ιδιωτικό τομέα μπορεί να κάνει μια σημαντική διαφορά σε οργανισμούς που βασίζονται σε χρηματοδοτήσεις και δωρεές,” δήλωσε η Καθηγήτρια Linda Scott, DP World Chair for Entrepreneurship & Innovation του Saïd Business School, στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. 

Τόσο η Amadeus, όσο και η UNICEF είναι ηγέτες στους αντίστοιχους τομείς τους με σημαντικό παγκόσμιο εύρος και κλίμακα, προεξοφλώντας έτσι την επιτυχία της συνεργασίας. Η δυνατότητα εισροής σημαντικών δωρεών από αυτή την πρωτοβουλία είναι ουσιαστικά ανεξάντλητη.

Οι συνεργασίες είναι κρίσιμες για την επίτευξη αποτελεσμάτων για τα παιδιά. Η UNICEF έχει ένα εδραιωμένο και επιτυχημένο ρεκόρ συνεργασιών με τον επιχειρηματικό τομέα, ούτως ώστε να επιφέρει την θετική αλλαγή για τα παιδιά. Με παρουσία σε περισσότερες από 190 χώρες, η UNICEF συνεργάζεται με εταιρείες σε παγκόσμιο, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο σε πολλούς διαφορετικούς τομείς. Η Amadeus είναι ο επιλεγμένος τεχνολογικός συνεργάτης για την παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, με δραστηριότητες σε 195 χώρες.
Η συγκεκριμένη προσπάθεια αποσκοπεί στην θεμελίωση μιας ευρύτερης συνεργασίας μέσα από τη χρήση τεχνολογικής καινοτομίας και στη συμμετοχή της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας για τη συλλογή πόρων για την υποστήριξη έργων για την ενίσχυση των παιδιών σε όλο τον κόσμο.      
Enhanced by Zemanta

Αποκτήστε άμεσα Πιστοποιημένη Επαγγελματική Εξειδίκευση με τα Professional Training του Mediterranean College

Ενάρξεις Νέων Τμημάτων εντός Μαΐου 2013
 
Η δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση κάθε σύγχρονου  επαγγελματία είναι απαραίτητη, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός στην απαιτητική αγορά εργασίας των καιρών μας.
Επιπλέον, οι εξελίξεις στην επιστήμη και την τεχνολογία είναι ταχύτατες και η διαρκής ανανέωση των γνώσεων σε όλους τους τομείς είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επαγγελματική επιτυχία. Ταυτόχρονα, η δια βίου κατάρτιση αποκτά ουσιαστική αξία όταν η θεματική και το περιεχόμενό της συνδέονται άμεσα με την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων, οι οποίες είναι απαραίτητες για την επαγγελματική αποκατάσταση και ανέλιξη κάθε ατόμου.
Τα Professional Certificates / Diplomas που προσφέρει το Mediterranean College έχουν σχεδιαστεί ακολουθώντας πιστά  την παραπάνω λογική. Έτσι οι συμμετέχοντες  αποκομίζουν τα εξής οφέλη:
  • Εκπαιδεύονται σε σύγχρονα θέματα του ευρύτερου πεδίου της Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Πληροφορικής, των Κοινωνικών Επιστημών, της Μηχανικής και των Κατασκευών, που ανταποκρίνονται στις νέες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.
  • Έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με εισηγητές υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου με μακροχρόνια εργασιακή εμπειρία στο αντικείμενο διδασκαλίας τους.
  • Αποκτούν επαγγελματικές δεξιότητες μέσω πραγματικών μελετών περιπτώσεων.
  • Παρακολουθούν ομιλίες στελεχών των κορυφαίων επιχειρήσεων σε κάθε τομέα.
  • Αποκτούν πιστοποιητικό βαθμίδας 4, 5 ή 7 (μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών) βάσει του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (QCF), απονεμόμενο από Βρετανικούς Φορείς Πιστοποίησης όπως το NCFE ή το Edexcel.
Εντός Μαΐου 2013, έχουν προγραμματιστεί οι Ενάρξεις των παρακάτω  τμημάτων:
-   Professional Certificate in Social Media
-   Professional Certificate in CRM
- ISO 27001:2005 – Information Security Management System (ISMS) Auditor/ Lead Auditor (IRCA)
- Cisco Certified Network Associate (CCNA)
-  Professional Diploma in Energy Production & Management

Τα Professional Certificate απευθύνονται σε εργαζόμενους /στελέχη που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους στον τομέα που εργάζονται, σε στελέχη που επιθυμούν να αποκτήσουν νέες γνώσεις και δεξιότητες, που θα τους επιτρέψουν να αλλάξουν επαγγελματικό προσανατολισμό καθώς και σε νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας που επιθυμούν να αποκτήσουν επιπρόσθετες γνώσεις και επαγγελματικές δεξιότητες, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί.

Για περισσότερες πληροφορίες στο Mediterranean College, Aθήνα:  Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, τηλ.: 210 8899600, info@medcollege.edu.gr , www.medcollege.edu.gr

Απλότητα, πληρότητα και χαμηλό κόστος από την INTERAMERICAN στην ασφάλιση υγείας, με το Anytime Health Value

Η INTERAMERICAN, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ανάπτυξη όλων των καναλιών διανομής που διαθέτει και με γνώμονα την απόλυτη ανταπόκριση στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, προωθεί το νέο πρόγραμμα Anytime Health Value, διευρύνοντας έτσι το φάσμα των απευθείας πωλήσεων και στην ασφάλιση υγείας.

Πρόκειται για πρόγραμμα  ετήσιας διάρκειας, σχεδιασμένο  στη βάση της απλοποίησης–τυποποίησης και των προσιτών ασφαλίστρων που η εταιρεία ακολουθεί στην πολιτική της, συνεκτιμώντας την οικονομική συγκυρία και τις κοινωνικές ανάγκες που διαμορφώνονται στον ευαίσθητο τομέα της υγείας.

Τα χαρακτηριστικά του  προγράμματος
Το Anytime Health Value χαρακτηρίζεται από την ευρύτητα των ασφαλιστικών καλύψεων και αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για όλες τις βαθμίδες υπηρεσιών υγείας, που αξιοποιεί το μοναδικό την Ελλάδα σύστημα υγείας το οποίο έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN. Ειδικότερα, με το πρόγραμμα παρέχονται:
  • Νοσοκομειακές καλύψεις σε επιλεγμένα συνεργαζόμενα ιδιωτικά νοσοκομεία στην Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα με ανώτατο ποσόν δαπανών τις 500 χιλιάδες ευρώ ετησίως. Ακόμη, 100% κάλυψη νοσηλείας σε περιπτώσεις καρκίνου, εγκεφαλικού και εμφράγματος μέχρι το ίδιο ποσόν, καθώς επίσης κάλυψη αμοιβής χειρουργών και αναισθησιολόγων, ενώ προβλέπεται και πλήρης κάλυψη εξόδων νοσηλείας σε όλα τα δημόσια νοσοκομεία ή ημερήσιο επίδομα νοσηλείας.
  • Κάλυψη και στο εξωτερικό.
  • Πλήρης ετήσιος προληπτικός έλεγχος στα συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα και δωρεάν επισκέψεις σε ιατρούς γενικής ιατρικής στις ιδιόκτητες υποδομές ιατρεία Αθηναϊκής Μediclinic και πολυϊατρείου Medifirst- στην Αθήνα.
  • Υπηρεσίες Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας με συμβουλές-καθοδήγηση σε 24ωρη βάση από το «Γραμμή Υγείας 1010» και υγειονομική διακομιδή σε περίπτωση ανάγκης, από κάθε σημείο της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ιδιαίτερα σημαντικό  είναι ότι το Anytime Health Value εξασφαλίζει στους ασφαλισμένους πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο ιατρών «Best Doctors», ώστε να έχουν τη δυνατότητα να λάβουν μία έγκυρη δεύτερη ιατρική γνώμη. Είναι μία πρωτοποριακή παροχή στην Ελλάδα, αποκλειστικά από την INTERAMERICAN.

Επιπλέον, προβλέπονται υψηλές εκπτώσεις για διαγνωστικές εξετάσεις (40%) και για απεριόριστες επισκέψεις σε ιατρούς (30%) στις ιδιόκτητες υποδομές υγείας της εταιρείας. Χαρακτηριστικό του προσιτού κόστους του προγράμματος είναι ότι ξεκινά από τα 29 ευρώ μηνιαίως για άνδρα ή γυναίκα ηλικίας 30 ετών. Ενδεικτικό στοιχείο της απλότητας των διαδικασιών είναι η πεντάλεπτη διάρκεια έκδοσης ενός συμβολαίου.

Η INTERAMERICAN ενθαρρύνει με κίνητρα την προώθηση του Anytime Health Value τόσο από τους συνεργάτες του δικτύου agency όσο και από τους συνεργαζόμενους πράκτορες-μεσίτες και τις συνεργαζόμενες τράπεζες.

Αναφερόμενος  στο νέο πρόγραμμα, ο κ. Γιώργος  Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTERAMERICAN, τόνισε: «Η εταιρεία έχει σχεδιάσει τη διανομή της αξιοποιώντας κάθε δυνατό τρόπο πρόσβασης στους πολίτες, ώστε να ανταποκρίνεται με ευελιξία και επάρκεια στην πολυμορφία των σημερινών αναγκών, που στην ασφάλιση της υγείας είναι αυξημένες. Η ζητούμενη απλότητα, σε συνάρτηση με το προσιτό κόστος, ταιριάζει στη λογική των απευθείας πωλήσεων και στην υγεία για προγράμματα με τα χαρακτηριστικά του Anytime Health Value. Παράλληλα, υπηρετείται από την αξιοπιστία και πληρότητα των υπηρεσιών που η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει στην κλάδο υγείας, έχοντας επενδύσει σημαντικά ποσά στη δημιουργία συστήματος, υποδομών και δικτύου υγείας. Στόχος μας είναι να κάνουμε πράξη το δικαίωμα στην υγεία για κάθε πολίτη κάθε οικονομικής δυνατότητας, χωρίς εκπτώσεις στο περιεχόμενο και την ποιότητα των καλύψεων».

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...