Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Samsung: Σχεδιασμός προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο και ανάπτυξη με βάση τις ανάγκες των τοπικών αγορών

Η Samsung, σε καθημερινή βάση, παραδίδει εκατομμύρια προϊόντα σε ολόκληρο τον κόσμο. Διαθέτοντας μια παγκόσμια βάση πελατών, η Samsung υιοθετεί μια φιλοσοφία που στηρίζεται στην παροχή λύσεων προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε πελάτη. Η έμπνευση για το σχεδιασμό των προϊόντων προέρχεται μέσα από τον τρόπο ζωής των ανθρώπων, ώστε να τους παρέχονται λύσεις που ανταποκρίνονται στις εκάστοτε ανάγκες τους, τοπικές και πολιτισμικές.

Κατά τη διάρκεια της IFA 2013, της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής έκθεσης ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, η Samsung παρουσίασε τη στρατηγική της με στόχο να γίνει η νούμερο ένα μάρκα οικιακών συσκευών μέχρι το 2015, τονίζοντας την ετήσια αύξηση της τάξης του 14% στις ψηφιακές συσκευές που έχει ήδη επιτύχει. Σε αυτό έχει σημαντικά συμβάλλει η εντατική έρευνα σχετικά με την προσέγγιση και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν οι άνθρωποι την τεχνολογία. Η ερμηνεία των ευρημάτων της έρευνας αποτελεί και τη βάση για ό,τι δημιουργεί η Samsung. Γι’ αυτό το λόγο τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρει κάνουν τη ζωή στο σπίτι πιο άνετη και πιο ευχάριστη.

Η εταιρεία διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο σε κάθε περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται και κατανοεί τις πολιτισμικές διαφορές που μπορεί να υπάρχουν. Είτε αφορούν σε διατροφικές επιλογές, είτε σε έθιμα ή στην τοπική κουζίνα της κάθε περιοχής, η Samsung πιστεύει ότι η κατανόηση και η ικανοποίηση των εκάστοτε τοπικών αναγκών είναι υψίστης σημασίας για τη δημιουργία της καλύτερης δυνατής εμπειρίας. Ως αποτέλεσμα η προσαρμογή των προϊόντων της σε τοπικό επίπεδο είναι ιδιαίτερα σημαντική για να μπορέσει να φτάσει τους στόχους της.

Την προηγούμενη χρονιά, η Samsung εγκαινίασε πέντε εργαστήρια που ερευνούν τον τρόπο ζωής των ανθρώπων στο Σαν Χοσέ, το Λονδίνο, το Δελχί, τη Σιγκαπούρη και το Πεκίνο, ώστε να μπορέσει να προβλέψει τις μελλοντικές ανάγκες στον τρόπο ζωής των ανθρώπων και να προσδιορίσει τις δυνατότητες που υπάρχουν σε θέματα καινοτομίας. Τα εργαστήρια αυτά έχουν ως στόχο να ανακαλύψουν τις μελλοντικές ανάγκες και αξίες των ανθρώπων – από το πώς διαμορφώνεται μία οικογένεια μέχρι την εργασία, την εκπαίδευση και τις ευρύτερες κοινωνικές και πολιτισμικές τάσεις.

Στη συνέχεια οι πέντε ομάδες που ειδικεύονται στον τομέα της Προϊοντικής Καινοτομίας αναλαμβάνουν να αναδείξουν τα ευρήματα των ερευνών, ώστε να βοηθήσουν τα τμήματα ανάπτυξης προϊόντων της Samsung να δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα και λύσεις. Οι ιδέες που ετοιμάζουν οι ομάδες Προϊόντικής Καινοτομίας αφορούν σε projects που πιθανόν να υλοποιηθούν μετά από 18-24 μήνες.

Η διαδικασία ανάπτυξης αρχίζει με μια περίοδο δύο έως τεσσάρων μηνών κατά την οποία η Samsung παρακολουθεί τους καταναλωτές για να κατανοήσει τον κόσμο από την πλευρά του χρήστη. Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι έρχονται σε επικοινωνία με τους καλύτερους planners και σχεδιαστές στον κόσμο για τη δημιουργία, την κατασκευή και τη βελτίωση των ιδεών που θα προσφέρουν τη μεγαλύτερη ευκαιρία καινοτομίας. Στο τέλος, οι ομάδες διαμορφώνουν τη στρατηγική και δημιουργούν το product concept.

Έξι κέντρα σχεδιασμού στο Σαν Φραντσίσκο, το Λονδίνο, το Δελχί, το Τόκιο, τη Σαγκάη και τη Σεούλ συμπληρώνουν τη διαδικασία, δίνοντας στην έρευνα και τις ιδέες «ζωή» μέσα από τη βραβευμένη σχεδιαστική τελειότητα που τα διακρίνει. Η δέσμευση αυτή αποτελεί μέρος της εκτεταμένης έρευνας της Samsung και της δέσμευσης της για ανάπτυξη που υποστηρίχθηκε από επενδύσεις ύψους 10,8 εκατομμυρίων δολαρίων το 2012. Συνολικά, 60.000 υπάλληλοι, περισσότερο δηλαδή από το ένα τέταρτο του προσωπικού της Samsung, ασχολούνται με το κομμάτι της προϊοντικής καινοτομίας.

Σε όλο τον κόσμο η Samsung προσαρμόζει τα προϊόντα της για να καλύψει τις εκάστοτε τοπικές ανάγκες. Παρακάτω ακολουθούν ενδεικτικά παραδείγματα:

Ηνωμένες Πολιτείες | French Door Refrigerator με αισθητήρα για ανθρακούχο νερό

Παρατηρώντας την αυξανόμενη ζήτηση για ανθρακούχο νερό στις ΗΠΑ, η Samsung κυκλοφόρησε ψυγείο που γεμίζει το ποτήρι με ανθρακούχο νερό απλά με το πάτημα ενός κουμπιού.

Αφρική

SafeSurge TV – Για να αντιμετωπίσει τις συχνές αλλαγές στην τάση και διακοπές ρεύματος, η Samsung κατασκεύασε LED τηλεοράσεις με αυξημένες αντοχές.
Δωρεάν δορυφορική τηλεόραση – Δορυφορικοί δέκτες εγκαταστάθηκαν απευθείας σε τηλεοράσεις για να επιτρέψουν στους τηλεθεατές να παρακολουθούν τηλεοπτικές υπηρεσίες δωρεάν σε απομονωμένες περιοχές που δεν έχουν καλωδιακή πρόσβαση.
Ψυγεία Duracool – Αυτά τα ειδικά ψυγεία μπορούν να διατηρήσουν το φαγητό φρέσκο για 8 ώρες σε περιπτώσεις διακοπής ρεύματος.

Τουρκία | Ψυγείο Samsung Top Mounted RT55

Η τοπική ζήτηση για φρέσκα λαχανικά οδήγησε τη Samsung στον περιορισμό του μεγέθους του καταψύκτη κατά 21% για να γίνουν πιο στενά ώστε να χωρούν πιο άνετα στα σπίτια.

Μέση Ανατολή | Samsung DVM Desert

Για να αντιμετωπίσει θερμοκρασίες που φτάνουν πάνω από τους 40°C, η Samsung δημιούργησε κλιματιστικά με ειδικά κατασκευασμένους συμπιεστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...